Podpora

Dále na této stránce: Vyhledávání | Návody | Často kladené dotazy

Kontaktovat podporu

Často kladené dotazy

Rozšířit vše Sbalit vše

Obecné

Jak vás mohu kontaktovat? SuperSaaS je samoobslužný systém, takže si naši klienti sami nastavují vlastní systém s použitím odkazů podpory a podrobných návodů. Neposkytujeme podporu pro telefonu, ale rádi vám pomůžeme přes e-mail. Díky tomu můžeme držet ceny tak nízko a můžeme poskytovat bezplatnou verzi pro nové zákazníky a pro nekomerční použití.
Opravdu je to zdarma? Kolik to stojí? Tuto službu můžete vyzkoušet zdarma a budeme rádi, pokud ji budete i nadále používat pro soukromé a nekomerční účely. Bezplatná verze obsahuje reklamy, má omezený počet rezervací a ještě pár dalších omezení. Podrobnosti naleznete na stránce ceník.
Jak se zákazníci k rozvrhu dostanou? Uživatelé se mohou na váš rozvrh dostat několika způsoby. Pokud nemáte web nebo stránku na Facebooku, můžete použít adresu (URL) rozvrhu na SuperSaaS a odkaz na ni odeslat svým uživatelům e-mailem. Nejčastějšími způsoby jsou umístění odkazu na web a vložení rozvrhu do rámu na webu. Podrobné návody, jak to provést, naleznete v sekci o integraci. Lze také sdílet odkaz na rozvrh na Twitteru nebo Facebooku. Odkaz na rozvrh naleznete na stránce s nastavením rozvrhu na kartě Přehled.
Potřebuji mít svůj web? Pokud nemáte svůj web, máte několik možností. Jakmile vytvoříte rozvrh, obdržíte odkaz – jedná se o běžný internetový odkaz/URL. Tento odkaz můžete uživatelům poslat emailem nebo SMS zprávou a můžete jej také umístit na svůj Twitter nebo stránku na Facebooku.
Mohu utajit údaje mých zákazníků? Soukromí a zabezpečení údajů vašich zákazníků nebereme na lehkou váhu. V nastavení rozvrhu můžete přesně definovat, které informace se budou zobrazovat ostatním uživatelům. Pokud tedy nastavíte, aby jména zákazníků/uživatelů nebyla viditelná, pak je nikdo neuvidí. Připomínáme jen, že pokud jste přihlášeni jako administrátor, uvidíte všechny údaje – správnost nastavení tedy můžete ověřit tak, že se odhlásíte a přihlásíte se jako běžný uživatel.
Proč kalendář uživatelům nefunguje, ale mě ano? Když jste přihlášeni jako administrátor, máte jiné možnosti než běžný klient, který navštíví vaši stránku. Je vhodné vyzkoušet funkčnost tak, že se z administrátorského účtu odhlásíte a vyzkoušíte rozvrh jako běžný návštěvník. Může být chyba v nastavení přístupu. U každého rozvrhu je na kartě Přístup na stránce s nastavením rozvrhu nastaveno, kdo může vytvářet a měnit rezervace. Připomínáme také, že pokud používáte kapacitní rozvrh, mohou zákazníci vytvářet rezervace pouze v místech, kde jste pro ně vytvořili prázdné sloty. Pokud chcete, aby klienti mohli rezervace vytvářet kdekoliv v rámci otevírací doby, použijte „zdrojový rozvrh“.
Máte mobilní aplikaci? Jestliže vy nebo váš klient navštívíte rozvrh na mobilním zařízení, například na iPhonu nebo Androidu, systém automaticky zobrazí verzi optimalizovanou pro mobilní zařízení. Kalendář můžete otevírat také přes ikonu na domovské obrazovce iPadu nebo iPhonu – více informací naleznete v sekci o mobilních zařízeních.
Jsem webový vývojář – mohu SuperSaaS zakoupit pro zákazníka? Budeme rádi, když budete naši službu dále prodávat. Pomocí našeho API také není problém službu dále přizpůsobit a přidat další služby. Více informací a ceník naleznete na stránce o partnerských programech. Náš software však neposkytujeme pro instalaci na vlastní server.

Předplatné a účtování

Jak fungují „budoucí rezervace“? Nijak nelimitujeme počet rezervací vytvořených za měsíc, u účtu limitujeme pouze počet budoucích rezervací. Budoucí rezervace jsou rezervace v kalendáři, které ještě neproběhly. Jakmile tedy rezervace proběhne, není již do limitu započítávána. Ve svém účtu na stránce Informace o využití naleznete podrobný přehled.

Přestože toto může oproti měsíčnímu limitu (který používají jiné služby) vypadat o trochu obtížněji, má to pro naše klienty několik důležitých výhod. Pokud limit rezervací přesáhnete, můžete nastavit omezení toho, jak dlouho dopředu mohou vaši zákazníci provádět rezervace, a po nějaké době se opět automaticky dostanete pod limit. Oproti jiným službám tedy nemusíte hned přecházet na vyšší tarif.
Co se stane, pokud překročím limit rezervací? Pokud překročíte maximální povolený počet rezervací pro váš tarif, systém vás upozorní e-mailem. Poté dostanete tři dny na to, abyste buď přešli na vyšší tarif, nebo snížili počet rezervací (pokud potřebujete více času, neváhejte nás kontaktovat).

Žádné z budoucích rezervací nikdy nemažeme. Pokud je limit i po třech dnech překročen, systém až do napravení situace nebude přijímat další rezervace. Ostatní funkce však budou fungovat i nadále. Vy i vaši uživatelé tedy stále budete moct prohlížet a měnit rezervace, které již v systému jsou.
Moje platba předplatného se nezdařila, co mám dělat? K selhání platby dochází poměrně běžně, často navíc bez jasné příčiny. Nemusíte si však dělat starosti, za několik dní se platba zkusí automaticky provést znovu. Pokud platíte přes PayPal a nedávno jste změnili způsoby platby, bude možná zapotřebí zkontrolovat v PayPal účtu nastavení „source of funding“ (zdroj financování) u platby předplatného. Tuto sekci naleznete v ovládacím panelu v sekci Informace o účtu pod „Předschválené platby“.

Pokud se platba třikrát za sebou nezdaří, bude váš tarif automaticky zrušen – to však stále ještě není důvod k obavám – neovlivní to váš SuperSaaS účet ani rezervace a obvykle se vše vyřeší opětovným objednáním. Pokud dojde ke zrušení předplatného, systém i poté povoluje lhůtu 3 dnů – pokud však potřebujete více času, neváhejte nás kontaktovat.
Moje předplatné bylo zrušeno, přijdu o svá data? SuperSaaS budoucí rezervace nikdy neodstraňuje, a to ani když předplatné úmyslně zrušíte. Pokud dojde ke zrušení předplatného, ať už omylem nebo úmyslně, stačí na stránce Stav předplatného předplatné opět obnovit. Pokud máte na účtu příliš mnoho rezervací, systém vás e-mailem požádá, abyste do 3 dnů předplatné obnovili – pokud však potřebujete více času, neváhejte nás kontaktovat. Poté bude na účtu až do napravení situace zablokováno vytváření nových rezervací, jinak však váš účet zůstane funkční.
Můžete mi poslat fakturu? Předplatné SuperSaaS lze platit pouze přes PayPal nebo platební kartou. Po přijetí platby naleznete fakturu do účetnictví ve svém účtu na stránce Stav předplatného.
Jak můžu změnit platební kartu nebo bankovní účet používaný pro platbu předplatného? Platební kartu můžete kdykoliv změnit na stránce Stav předplatného ve svém účtu. Pokud platíte přes PayPal, můžete platební kartu nebo bankovní účet změnit ve svém PayPal účtu. Dejte však pozor na to, že pokud z PayPalu odstraníte starou platební kartu a později přidáte novou, může se stát, že PayPal mezi tím předplatné zruší. Aby k tomu nedošlo, přidejte nejdříve novou kartu a starou kartu odstraňte až potom.
Jak můžu pro platbu nastavit jiný PayPal účet? Pokud chcete použít jiný PayPal účet, musíte nejprve zrušit stávající předplatné na starém PayPal účtu a až poté znovu objednat předplatné na novém PayPal účtu. V další otázce se dozvíte, jak zrušit předplatné. Nové předplatné lze objednat v účtu na stránce „Stav předplatného“. Pokud si předplatné opět objednáte ještě před skončením platebního období, nebude váš SuperSaaS účet vůbec ovlivněn. Systém si pamatuje, co již bylo zaplaceno, a není proto nutné čekat na konec období.
Jak můžu zrušit předplatné? Předplatné můžete kdykoliv zrušit ve svém účtu na stránce zrušení účtu. Na konci platebního období bude účet převeden na bezplatnou verzi. Poté, co je účet převeden na bezplatnou verzi, lze na stejné stránce účet úplně smazat, včetně všech souvisejících dat. Pokud platíte přes PayPal a nemáte již k PayPal účtu přístup, kontaktujte nás a zrušíme to od nás.

Jazyky

Obrazovky pro konečné uživatele jsou přeložené do 34 jazyků. Informace podpory jsou k dispozici v těchto jazycích:

Angličtina Angličtina Španělština Španělština Němčina Němčina Francouzština Francouzština Italština Italština Japonština Japonština Čeština Čeština Slovenština Slovenština Dánština Dánština Švédština Švédština Nizozemština Nizozemština Portugalština Portugalština